Kampania kredytu hipotecznego oferowanego przez PKO Bank Polski podkreśla brak opłat za kilka usług związanych z tym kredytem: samo udzielenie, kontrolę inwestycji przed każdą wypłatą transzy, pierwsze przewalutowanie i wcześniejszą częściową spłatę. W reklamach Szymon Majewski jako trener dykcji uczy pracowników banku, jak wymawiać kluczowe w tym kontekście słowo „zero”.
Majewski jako ambasador reklamowy PKO BP do tej pory promował konta oferowane przez ten bank, również podkreślając zero opłat z nimi związanych. W kolejnych reklamach wcielał się w role dyrektora marketingu, rzecznika prasowego i kobiety w oddziale bankowym. Całość komunikacji opiera się na tym, że Majewski zaczyna pracę w PKO BP, sprawdzając się na różnych stanowiskach, o czym zresztą informował teaserowy etap akcji (zobacz wykorzystywane w nim spoty).

Obecny etap kampanii jest prowadzony przede wszystkim w telewizji, obejmując również inne media. Akcję przygotowały firmy DDB (kreacja), Cut Cut (produkcja), OS3 multimedia (działania w internecie) i Universal McCann (zakup mediów).











